Thursday, April 5, 2012

przed swietami

Chodzi za mna sernik. Zeby sernik upiec musze udac sie do polskiej dzielnicy na greenpoincie i nabyc twarog. Byc moze uda mi sie to wykonac w sobote, i przy okazji pokazac Stokrocie swiecenie koszyczkow. U nas w kosciele organizuja Easter Egg Hunt w niedziele. Tez bedzie fajnie, dzieciaczki lataja po trawniku i podkkradaja sobie wzajemnie jajka z cukierkami. Przyjezdza do nas znajomy wegier ktory, choc z pochodzenia jest Zydem, nie ma nic przeciwko szynce na sniadanie i wspolnym malownaniu jajek. Dostalam rosyjskie naklejanki na jajka z pieknymi ludowymi wzorami, od znajomej mamy -Tajki. Tajka zanim przyjechala do Stanow przez piec lat mieszkala w Rosji, i troche rozumie jak rozmawiamy ze Stokrota po polsku.

3 comments:

  1. Wesołych Świąt Ahora dla Ciebie i całej Twojej rodzinki!:) My święta tym razem spędzamy w Polsce i właśnie z Mamą włożyłyśmy sernik do piekarnika:P

    ReplyDelete
  2. Cudowny miszmasz:)) Ja swiat nie czuje w ogole, ale zrobie jakies nadziewane jajka a'la Babcia i upieke sernik, ale z ricotty. Mam nadzieje, ze bedziecie mieli udane Swieta a Stokrotka znajdzie (albo podkradnie) duuuuzo jajek na Easter Egg Hunt:) Usciski dla Was!

    ReplyDelete
  3. Wesołych Świąt:)
    u nas o taki twaróg potrójnie zmielony na sernik jest ciężko dlatego ja robię z mascarpone i ricotty:)
    mala mi

    ReplyDelete